Promowanie profilu na Facebooku

promowanie na FacebookuPolski Facebook nadal się rozwija i jest coraz bardziej przyjazny użytkownikom. Ostatnimi nowościami dla profili firmowych było wprowadzenie polskiej waluty w płatnościach za promowanie postów, profili i wszystkich pozostałych aktywności. Stawki są przeliczane na ilość „like’ów”, które zyskamy w ciągu każdego dnia. Trzeba przyznać, że największy portal społecznościowy świata ceni się całkiem wysoko i w chwili obecnej proponuje stawki 17zł, 33zł, 50zł i 60 zł na dzień. Rozwiązanie oczywiście bardzo podobne jest do Adwordsa od korporacji Google. Lecz dzięki temu, iż użytkownicy FB „lajkują” mnóstwo rzeczy, które w jakiś sposób ich interesują, to szala skuteczności w docieraniu do grupy docelowej może przechylać się ku FB. Bo Google+ pomimo bardzo dobrze przemyślanej idei nie osiągnął planowanego sukcesu.

promowanie na Facebooku

Dodaj komentarz